About Me

My photo
(^_^) Khairun Aimi bt Khairun Anuar ~sebaik-baik keberkatan sebaik-baik cahaya~ (^_^) 03071991

Saturday 7 January 2012

g00d ByE 2011 !!

31/12/2011
 pejam celik pejam celik,,dh di penghujung tahun 2011 rupanya dh kita ey..huhu..mknanye,,esok hari,,aku pun dah 21 tahun..eeee..xmo xmo..xnk ikut tahun,,nk ikut bulan gak..hihihihi
so,,
di hari terakhir nie,,aku n geng2 ak pun lunch la together kt bwh pondok tepi junction blok b2 n blok IA..
ha ini la geng2 aku..dulu dikenali sbg geng selipar dlm kelas kitorg..hihi..meh aku kenalkan geng2 aku..dari kiri,,yang pakai tudung hitam ngan jersi hitam tu namanya HAZIRAH MOHD AZMI (zirah), sebelah kiri zirah xkan xkenal aku la tu..hehe..atas kepala aku n zirah tu NORYATIMAH MD ADAM (yat),yg pakai baju oren tu NOR HAFIZAH MD HUSIN (fizah), yg buat peace tu NURAZIMAH BT MISBAH (kak azie), baju merah tudung hitam tu NOOR ZAHIRA ABDUL RAHMAN (achik) n lastly,,NURHIDAYAH SIDIK (dayah)..ha cukupla korum geng 7 aku.. =)
petang plak,,kitorang main bola kt tepi kompleks sukan..
ha sementara tunggu dayah,achik n zirah yg xsmpi2 lg,,kitorg xjumpa port yg nmpk cantik utk bgambo..
cube korg teka,,kitorg tgkp sendiri ataupun org lain yg tgkp gmbr kitorg?
kalo jwpnnya kitorg yg tgkp sndiri,,cube kprg tgok surrounding kt blkg tu,,kt tgah2 jln kan?..
hahahaha..
fikir2kanlah,,renung2kanlah dan selamat beramal..hehehehe
huhuhu..
peti nilah yg kitorg dok posing..hihi
=)


No comments: